Halaman

Koleksi " Keychain "

Asha Lya | Januari 12, 2014 | 23Komen | >
Assalamualaikum

Selamat berhujung minggu bagi yang bercuti
& selamat bertugas bagi yang bekerja.

Ini antara koleksi yang kita kumpul setakat nie
semuanya pemberian dari kawan-kawan
 
 
 kalau lebih drpd satu kira koleksi la tu kan hihi
 

Sudah menjadi hobi plak..
" Orang memberi kita merasa "

Wassalam

Terima Kasih

23 ulasan:

  1. mmg syiok dpt nie..
    shak pn ada gak koleksi nie.
    suma dari rakan.
    diri sendri ntah bila nk g.

    BalasPadam
  2. wah..seronoknya dapat kumpul bebanyak....

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis semua pemberian dri kwn2

      Padam
  3. cik akak memang banyak sesangat dah....
    oragbagi kita terima kan..huhu..

    BalasPadam
  4. wah.. comel semuanya.. tabung semua tidur.. :D

    BalasPadam
  5. wahh banyak dan comel- comel plk tu

    BalasPadam
  6. banyak nyer.. dah boleh mula buat koleksi nie..

    BalasPadam
  7. hehe. betul tu asha. PG pun banyak koleksi keychain. semuanya dari pemberian kawan2. :)
    PG dtg isi tabung asha :) rindu nak blogwalking!!!!

    BalasPadam
  8. Rajin awak kumpul ye Asha..nanti kak ina nak bagi kat awak keychain yang spesel :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya kak dah jadi hobi plak..btl ke kak :)..terharu

      Padam
  9. waa.. suka yg kaler oren tuuu.. cuteee..

    BalasPadam
  10. banyk juga..sy pun kalau d kumpul semua banyk giler..cuma tak tahu d mana semuanya..hahha

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign