Halaman

Bunga-Bungaan Di Kampung

Asha Lya | Januari 06, 2014 | 15Komen | >
Assalamualaikum

Sapa suka bunga orchid cne
kita nak bagi nie hihi..

Ini bunga -bungaan emak kita d kampung..
time nie lepas hujan kita terus pi snap pic time bunga nie segar bugar
maafla kualiti gambar tak berapa elok guna hf yang tak berapa
nak smartfonenya nie je hihi



yang nie kita panggil bunga terompet hehe

 yang nie emak kita ckp bunga kemboja..masih konpius

yang nie kita pgl bunga ada madu..
kita suka hisap madu bunga nie dipucuknya sedap hehe

Ada banyak sebenarnya bunga tapi tak sempat nak tangkap semua..
time nie masih hujan rintik-rintik..
Suka haruman selepas hujan d kampung terasa segar minda nie :)
Ok la nak bw kejap

Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. bunga kuning tu.. dah lama tak ngk.. tak igatla nama apa.. masa kecik dulu suka hisap madu bunga jejarum..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita pgl bunga terompet hehe..haah kita pun suka hisap2 madu kat bunga tu

      Padam
  2. suka bau bunga kemboja!
    anne panggil tu bunga kubur sbb banyak kat kwsn perkuburan.. hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah biasanya memang jumpa kat kubur jer ;)

      Padam
  3. cantiknyaa...munga-munga..akakpun suka snap gambar munge..

    BalasPadam
  4. segar mata bila tengok2 bunga-bunga ni (^_^)

    BalasPadam
  5. Suka bunga jenjarum tu..dulu masa bebdk..memang suka isap madu bunga tu.hehe

    BalasPadam
  6. dahulunya bunga-bungaan byk kat kg saya juga..tp semakin hari semakin tiada..huhu

    BalasPadam
  7. y kuning tu kitorg panggil bunga loceng..

    BalasPadam
  8. semuanya cantik.. mak akak suka bunga orkid ni..

    BalasPadam
  9. Cantik2.. sy mmg suka bunga.. dlm hati ada taman hihii.. :D

    BalasPadam
  10. hihi...amboi adiik..bunga-bunga dah sekarang ye..hihi...
    cantik bunga tu....
    ibu cik akak pun hobi dia...memang bunga je...huhu...
    salu cik akak tegur...bagus ibu tanam sayur je..hahaha...jimat belanja...:)

    BalasPadam
  11. suka bunga..dulu mak kathy selalu tanam bunga...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign