Halaman

Berniaga

Asha Lya | Januari 28, 2014 | 23Komen | >
Assalamualaikum


Niat dihati memang ada rancang nak buat
perniagaan sampingan secara kecil-kecilan.
Mula awal tahun 2013 hari tu Lya ada la juga berniaga secara
kecil-kecilan. Belajar sikit-sikit cari pengalaman dulu.
Insyallah pasti boleh berjayakan.
Pengalaman tu nanti boleh diguna pakai masa hadapan kan.
Tanpa usaha tiadala kejayaan datang bergolek.
 
 
 
 kredit guggle
 
 
" 9/10 rezeki datang daripada perniagaan "
Yang penting perniagaan tu halal dan tidak memudaratkan.
Mudahan sentiasa dimurahkan rezki ku.Amin
 
 
Wassalam




Terima Kasih

23 ulasan:

  1. in sha Allah asha..semoga apa yang asha lakukan diberkati & berjaya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sis..satu doa tu amin

      Padam
  2. teringin jugak nak berniaga.. semoga berjaya ya.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe jom berniaga kecil2 pun tak apa :)

      Padam
  3. moga dipermudahkan .. tak cuba tak tahu kan...

    BalasPadam
  4. harap2 berjaya nnt..jgn lupa gitau brg yg awk jual..org nak beli nih!..heheh..

    BalasPadam
  5. alll the best... teruskan berniaga .. in sha ALLAH ramai yang sokong

    BalasPadam
  6. bagus asha.. ada semangat nak berniaga.. good luck yeaa

    BalasPadam
  7. Insyaallah..akakpun suka berniaga, tp makan gaji ni susah sikit nak berniaga sambilan, tambahan kerja macam akak..

    BalasPadam
  8. In shaa Allah.. semoga berjaya Asha.. aamiin.. :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign