Halaman

Mood Merundum

Asha Lya | Januari 23, 2014 | 24Komen | >
Assalamualaikum


Hari nie mood agak merundum
Rasa malas yang amat sesangat.
Kerja dah siapkan tadi..Sekarang dok berehat-rehat.
Mulut asyik nak menguap je, kekurangan
oksigen ke entah apa...padahal tidur awal gak semalam.


pinjam kejap ya mr.google


Sesambil nie nak blogwalking kengkawan.
Kalau kat umah tak dapat on9
kuota internet dah tamat huarghhhh...sedih yang amat.




Terima Kasih

24 ulasan:

  1. adatlah tu Asha, ada masa2 memang kita akan terasa macam tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah la sis..makain menjadi2 mood nie :)

      Padam
  2. biasalah tu ^_^ kadang2 memang mood tak baik

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah la acik..rasa malas semacam :D

      Padam
  3. Alar....no hal la tu yunk..perkara biasa kalau mode tetiba nak merundum

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe tpi mood nak berblog laju nie :)

      Padam
  4. Ikut cuaca ye Asha..he he...kak ina pun kekadang rasa lemau je :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah la kak mentang2la cuaca sejuk semacam je..mood pun ke laut :D

      Padam
  5. Kesiannya. Gedebek dekat kotak.

    BalasPadam
  6. siannyer dia..hihi..sabar la ye.singgah sini terus follow!

    BalasPadam
  7. apalagi..tido la..he3..selamat berblogwalking asha

    BalasPadam
  8. mood ada turun dan naik.. semoga mood adik kembali normal..

    BalasPadam
  9. Haha.. sama ngan k nrl le tu... kat opis je leh nak merayau2 kat alam maya... dah balik rumah jarang2 dapat bw... banyak mende nak buat, tau2 dah malam, tido... hehe...

    BalasPadam
  10. mood mama pun sama gak asha... errmm..

    BalasPadam
  11. Mood blogging ni mmg kdg2 ada waktunya dia menghilang skji.. nanti ok lah tu Asha.. :)

    BalasPadam
  12. untung masih mampu nak BW...hihi...
    kalau cik akak...memang sah tak larat dah..hihi

    BalasPadam
  13. Biasa la tue..mood nie kdg2 tak menentu.. tambah2 kalau miss p nak datang.. lagi ke laut jadinya..hehehe

    BalasPadam
  14. rajin nya .. ashalya .. letih pon nak bw gak .. cik google kna bg upah ni

    BalasPadam
  15. bersabar ye kak T_T
    mood qila pun tetiba merudum heheheh

    BalasPadam
  16. sabar ya.. kembalikan lah keceriaan pada mood yang merundum tu..

    BalasPadam
  17. mood merundum memang perkara biasa hehe lagi lagi kita kaum Hawa ni ada anginnya tersendiri :)

    BalasPadam
  18. sy isi tabung IKEA dan CALTEX ye yunk..salam jumaat :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign