Halaman

Wanita

Asha Lya | Januari 10, 2014 | 21Komen | >
Assalamualaikum

Salam Jumaat semua..
Ini first entri di pagi Jumaat yang indah
lagi penuh barakah.

Ehh pepagi dah melontarkan
kata-kata untuk wanita


sumber facebook

Wassalam

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. kita punya kekuatan dalaman orang tak tahu.... kan kan.. itulah hebatnya wanita!

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah btl tu mama..wanita memang hebat :)

      Padam
  2. bila selalu diuji, seorang wanita tu akan jadi kuat dari luar dan dalamannya

    BalasPadam
  3. memang betul tu..menangis bukan sebab kita lemah tapi tidak tahu nak mengadu pada siapa..wanita & airmata tak dpt dipisahkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. wanita & air mata memang tak dpt dipisahkan :)

      Padam
  4. touchingnya bila baca ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. trima kasih kak mia sudi singgah cne :)

      Padam
  5. betul...time gembira pun menangis jugak :P

    BalasPadam
  6. salam jumaat.. betul tu lieya.. menabung rhb..

    BalasPadam
  7. salam jumaat syg..wow,bckground baru...comel..

    BalasPadam
  8. salam jumaat asha.. :)

    airmata adalah sumber kekuatan seorang wanita..

    *isi duit tabung sini juga..

    BalasPadam
  9. Sebagai insan, kita mmg tak boleh lari dari air mata.. itulah kekuatan...

    BalasPadam
  10. salal jumaat dik :)

    wanita perhiasan dunia...jadilah wanita solehah...

    BalasPadam
  11. Betul. Tapi kekuatan wanita dalam menahan perasaan kadang2 sampai org tak terduga :)

    BalasPadam
  12. betul..wanita sememangnya nampk kuat diluaran, tapi sebenarnya wanita sangat lemah

    BalasPadam
  13. wanita mmg pandai sembunyikan perasaan.. tp kalau dah menangis tu maknanya mmg dah betul2 sebak..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign