Halaman

Komen Pukal

Asha Lya | Januari 26, 2014 | 10Komen | >
Assalamualaikum


Pernah tak kengkawan buat komen pukal.
Kita selalu juga buat bila
dah 2 or 3 hari tak online blog..
Kita akan terjah & komen pukal
kat semua entri blog terutama kat geng bloglist.
 
 
Kekadang line internet tak berapa mengizinkan
nak online lelama.Lya minta maaf kengkawan
tak sempat nak berbalas komen.
Insyallah esok pasti Lya akan singgah andai berkesempatan :)


 saja nak tempek gambar ikan comelkan
 
Wassalam


Terima Kasih

10 ulasan:

  1. selalu juga saya buat yunk...takpelah pelan2 jer komen..hehe..hapy berblogging

    BalasPadam
  2. sama2..kadang2 angah kan busy dgn study lgi..so memang tak sempat nk blogwalking.

    BalasPadam
  3. In Shaa Allah... take ur time!!

    BalasPadam
  4. mama lah tu... penat ooooo nak nak bayar hutang komen ni... hihi

    BalasPadam
  5. xpee ashaa..tb pon kekadang xsmpt nk BW

    BalasPadam
  6. akak pula hujung minggu lepas memang tak sempat nak buka blog.. harini komen pukal la.. hihi... menabung churp2.. :D

    BalasPadam
  7. hari nie banyak fiza buat pukal.. asha pun termasuk sekali.. hehe

    BalasPadam
  8. Ni, tengah buat komen pukal la ni..membayar segala hutang..hihihihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign