Halaman

Photo Vs Entri

Asha Lya | Januari 17, 2014 | 18Komen | >
Assalamualaikum


Salam Pagi Jumaat..
Kengkawan kat semenanjung mesti cuti-cuti hari nie kan.
Kat cne Sabah keja seperti biasa.
Tak apa la keja tetap diteruskan :)

Sebenarnya kan kita kalau nak buat entri
kalau tak ada gambar rasa macam tak seronok je..
rasa macam kosong je..nak juga letak gambar
baru dapat buat entri.Entahla dah terbiasa kot...


Pendapat korang macam mana plak???
lain orang lain caranya kan..
Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. selamat pagi sya..xdelaa mmg cuti johor tp kn company tb tak amik jd kne la jugak datang kje sadis btol+__+

    BalasPadam
  2. mama kekadang je rajin letak gambar dalam entri.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah perasan mam jrg letak gmbr kat entri

      Padam
    2. rajin jugak letak gambo ni..sebagai penyeri...arini ibu keje jugak TB..dusss..

      Padam
  3. salam jumaat dear.. sy mg suka letak gambar.. bukan mau menunjuk tapi mg hobi kan kan so whos care hahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam Jumaat liza..haah la samala kita :D

      Padam
  4. ade gmbr bru seronok! lg smgat nk bace.. mcm bace komik gitu.. kalo xde gmbr sndiri blh je ltk gmbr yg cr kat google..

    BalasPadam
  5. same here . sebab kadang2 kalau kita tls pjg2 pon ada stgh org tgk gambaq ja .. yg kita tulis depa x baca pon.. :)

    BalasPadam
  6. btul tu..mmg rsa semacam je kalau x letak gmbar dalam entry..

    BalasPadam
  7. Fiza mmg suka bc artikel dengan gambar... slm jumaat asha...

    BalasPadam
  8. Mmg rasa klu entri tanpa gambar mcm tak lengkap je.. :)

    BalasPadam
  9. kalau ada gambar baru entri tu hidupkan

    BalasPadam
  10. sama lah akk pon gitu... mesti nak letak gambar, kadang2 takdekene mengena ngan entri pon...hhee

    BalasPadam
  11. akakpun nk entri berga,bar tp sejak akhir2 ni akak guna tab n line teruk sgt,upload gmbrpun susah...publish ajelah walau tkde gmbrpun tp hati tk gembira.,

    BalasPadam
  12. gambar buat org tertarik yunk

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign