Halaman

Wanita & Handbag

Asha Lya | Januari 22, 2014 | 14Komen | >
Assalamualaikum


Wanita & handbag
Kita suka guna handbag 
sebab uatamanya bukan nak bergaya  ke apa.
Sebenarnya nak sumbat macam-macam barang ihihihi.
Dah macam bag doraemon macam-macam ada
kat dalam handbag tu.  Kita bukanla pembeli tegar handbag. 
Kita nie jenis kalau dah betul-betul
rosak lunyai baru terhegeh2 nak membeli..




Setakat nie adalah juga beberapa buah bag dalam simpanan.
Tapi takla banyak mana pun, alah bag yang biasa2 je tak
ada yang branded2 nie..Tak mampu lagi nak membeli :)
Kita suka patern2 yang kat atas tu comel-comel kan...


Sebenarnya tak ada idea petang-petang nie
sesaja nak kongsikan minat.Nak sambung wat keja.

Wassalam



Terima Kasih

14 ulasan:

  1. yg dark brown tu cantiiik!!
    rambang mata kalau tgk bag ^__^

    BalasPadam
  2. org pompuan ni xblh dipisahkan dgn handbeg..tb pon xtau da bape byk..tp setia pada yg satu la..pki sampai rosak bru tukar ;)

    BalasPadam
  3. Asha..kita sepesen...pakai sampai lunyai :)

    BalasPadam
  4. ain kurang suka pakai handbag kikiki

    BalasPadam
  5. comel je semua handbag tu asha.. akak suka beli yang besar, boleh isi macam-macam. hehe..

    BalasPadam
  6. Wanita dan handbag mmg xboleh dipisahkan.. akak mmg suka buat koleksi hanbag.. tak kisah la yg branded ke tak.. jnji cantik mata akak.. =D

    BalasPadam
  7. cantik la asha..yumida ske kaler cokelat
    dlm handbag mcm2 ada..al maklum la brg pompuan

    BalasPadam
  8. Sama la jugak Asha. Dah lunyai tapi masih boleh pakai, tak koyak tak putus, haa pakai je la.

    BalasPadam
  9. Fiza pun minat beg tp bukan handbag.. sling bag.. hehe

    BalasPadam
  10. Kalau da kawen ada anak ni lagilah banyak nak kene sumbat dlm beg....

    BalasPadam
  11. mama beg sampai koyak rabak... baru beli.. nak mahal memang tak lah.. hihi

    BalasPadam
  12. sama la tunggu handbag y ada ni tak leh pakai baru beli baru..i punye kaler pink..kih3

    BalasPadam
  13. Org pompuan kebanyakannya mmg kalah dgn hand bag hahaa.. :D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign