Halaman

Bas Mini Bikin Stress

Asha Lya | Januari 18, 2014 | 14Komen | >
Assalamualaikum

Al-kisahnya petang tadi time
kita nak balik dari bandar kota kinabalu ke petagas
(tempat tinggal kita)..Nie pacik driver bas mini yang
memang bikin kita stress tadi petang..


Kalau dah permit bas memang lalu situ
ikut je la nie nak bebel-bebel plak pot pet pot pet bila
kita nak minta turun kat bustop tempat kita tinggal
sekarang nie kat depan KKIA....Nie nak
marah-marah plak tak nak lalu kat bawah flyover tu.
Nak juga lalu kat atas flyover tu..entah apa
suka sangat lalu kat atas tu.Sama je tak ada bezanya pun
lalu atas bawah 2 x 5 je pun, sama juga sampainya.
Macam la kita tak bayar tambang.


Huhh kalau aku jumpa lagi pakcik driver
bas mini yang bikin stress tu harap maap la kirim salam 
je nak ikut baik aku jalan kaki.

Kalau nak cari rezki elok-elok la layan
pelanggan...Pelanggan is money, kalau tak ada kami
nie sebagai pelanggan naik bas engkau pacik driver
tak ada maknanya bas engkau tu.


Bukan niat nak minta belas tapi tak ada
tempat nak meluahkan..So luahkan disini.


Mood : Masih stress + sakit hati


Terima Kasih

14 ulasan:

  1. sabar yunk..heeee....jangan marah2 yah...

    BalasPadam
  2. sabar je la pemandu macam tu.. akak dengar pun rasa geram ni..

    BalasPadam
  3. cik akak pun kekadangan rimas gak ngan gelagat pemandu nie dik...
    sabar je lah

    BalasPadam
  4. Alahaii..sian dia...saya follow sini ;)

    BalasPadam
  5. lama x naik bas sekitar kk..rindu nak naik bas mini
    kk terbaik..tmpt perlancongan unik
    dulu suka jln2 kat tong's sana..hihi

    BalasPadam
  6. errmm... sabarlah asha.. :) senyum je lah...

    BalasPadam
  7. Mmg kdg2 gelagat pemandu ni buat kita bengang.. sabar je lah Asha..

    BalasPadam
  8. sabarlah lia ye...akak tak pernah naik bas lagi di KK

    BalasPadam
  9. biasaq dah tu kalau naik bas selamba je pakcik bas tu bahan.
    sabaq je la sis.. =3

    BalasPadam
  10. jom dik...akak tag nie..hihi...jangan marah ye

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2014/01/pre-5k-giveaway-dunia-sebenar-shida.html

    BalasPadam
  11. pakcik bas mmg selalunye berangin.. ader la yang tak kena tu... sabar jela...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign