Halaman

Bas Terbakar - Telupid Sabah

Asha Lya | Januari 27, 2014 | 22Komen | >
Assalamualaikum


Kena sentiasa berwaspada pada penumpang
bas tak kira bas kecil atau bas besar.Terutama
Lya la yang selalu naik bas.


Telupid: Seramai 32 penumpang dan dua pemandu sebuah bas ekspres terselamat selepas
sempat keluar apabila kenderaan berkenaan terbakar dalam kejadian di Jalan Telupid,
dekat sini, kira-kira jam 1 petang tadi


Bas ekspres yang dalam perjalanan dari Kota Kinabalu ke Sandakan dipercayai 
memberhentikan kenderaan di atas jalan sebaik penumpang 
menjerit ada asap di dalam bas terbabit. 
 Tiada sebarang kecederaan atau kemalangan jiwa dilaporkan dan 
Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Sandakan yang dimaklumkan kejadian
 itu bergegas ke lokasi untuk mamadam api berkenaan.

Kejadian 27/01/2014
Sumber Metro

Terima Kasih

22 ulasan:

  1. ada kemalangan jiwa yang berlaku ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak ada sis..alhamdulilah semuanya selamat

      Padam
  2. syukurlah tiada kemalangan jiwa yang berlaku.. kena berhati-hati selalu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis kekadang memang takut nak naik bas besar2 nie

      Padam
  3. alhamdulillah la tiada kemalangan jiwa...singgah n follow blog sy... http://ceritahatiputriayu.blogspot.com

    BalasPadam
  4. allah.. syukur, semuanya selamat..

    BalasPadam
  5. syukur alhamdulillah tiada kemalangan jiwa berlaku

    BalasPadam
  6. Syukur, xde kemalangan jiwa... :)

    BalasPadam
  7. woooo...sure menakutkan..dah la bas tu besar

    BalasPadam
  8. awat lah jadi lagu tu.. syukur tiada kemalangan jiwa.. hurmmm...

    BalasPadam
  9. eya...dapat tahu juga td berta ne..ehehmm.sebab apane yar...sudahlah aku mang selalu ulang alik kk sandakn Ld..

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah...

    tiada kemalangan jiwa..

    BalasPadam
  11. nie ke bas yg dlm berita bgth ader org smoking tu..

    BalasPadam
  12. baru baca td kat metro .. ada pnumpang merokok kat tandas.. huhu.. masalah btol laa mcm ni. kalo mdtgkn masalah pd diri sdir xpa laa.. ni mbabitkn nyawa ramai org.. ish..ish..

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah semua selamat... besar api tu

    BalasPadam
  14. erk.. teman selalu balik kg naik bus.. ni yg seriau ni..

    BalasPadam
  15. menakutkan..khabarnya ada yang merokok dalam bas tu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign