Halaman

Disebalik...

Asha Lya | Januari 09, 2014 | 18Komen | >
Assalamualaikum

Pepagi nie banyak sangat keja kena siapkan..
Tak terfikir lagi nak taip entri apa pagi nie..
Just untuk perkongsian


sumber facebook

Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. dlm surah insyirah pun ada cakap, setiap kesusahan ada kemudahan.... yakin...

    BalasPadam
  2. Bersabarlah kerana setiap kesusahan akan ada kemudahan dan kejayaan.. ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. btl tu cik piano..trima kasih sudi singgah cne :)

      Padam
  3. janji Allah tu. setiap kesusahan akan datang kemudahan.

    BalasPadam
  4. setuju sgt.. kena sabar dan yakin disebalik kesusahan akan dtg kesenangan...

    BalasPadam
  5. semoga kebahagiaan sentiasa menjadi milik kita.. menabung churp2.. :D

    BalasPadam
  6. mama terbaca quote ni di fb pagi tadi..... :) singgah menabung juga..

    BalasPadam
  7. Setiap kejadian pasti ada hikmahnya.. in shaa Allah..

    BalasPadam
  8. Mudah2an lya..singgh lewat kesini :)

    BalasPadam
  9. sis..pm kathy kat fb..senang bincang..hehehe..

    BalasPadam
  10. Kak ina suka ayat yang last tu..di sebalik kesulitan pasti ada kesenangan :)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum..

    In sya Allah...

    BalasPadam
  12. inilah realiti kehidupan dik...tiada yang indah kalau datang bukan dari kesakitan lampau....
    :)
    wah blog adik dah berubah wajah

    BalasPadam
  13. in sha Allah..redha dgn ketentuan..konsep kebahagian itu sangat luas..hargai setiap detik kita

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign