Halaman

Cendawan

Asha Lya | Oktober 10, 2014 | 21Komen | >
Assalamualikum
 
 
 Salam Jumaat Semua
Salah satu makan kegemaran Lya.
Tiap kali lalu Pekan Kundasang mesti tak lepas nak beli nie cendawan.
Cendawan fresh sedapnya...
 
 
Tak dapat nak taip panjang-panjang.
Nanti Lya cerita lebih lanjut berkenaan menu cendawan 
yang Lya selalu masak.


 
 
 Sekarang masa nak berblog agak kurang.
Masa agak terhad. Maaf la mana blog yang Lya
tak sempat singgah lagi. Slow-slow ja ni pasti Lya singgah nanti.
Sokongan dari anda amat diperlukan.
Terima kasih semua


Wassalam

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. cendawan ni ayu suke kalau goreng tepung je...
    laen tak kene tekak la
    heheehhe

    BalasPadam
  2. Sedapnyeee cendawan tu kalau masak goreng tepung kan kak ayu kan.

    BalasPadam
  3. fresh cendawan ni. kundasang..tempat yang ingin saya jejak. insyallah next year akan ku jejak kundasang

    BalasPadam
  4. Salam singgah pagi dik Lya...akak pun suka makan cendawan...sedap...

    BalasPadam
  5. Tengok gamba ni, tetibe terigt cendawan goreng crispy dkt cafe opis..hoho

    BalasPadam
  6. masak apa la ye tu..akak suka masak air je cendawan ni..tak pun buh sekali dalam tomyam

    BalasPadam
  7. Cendawan buat sup letak black paper pun sedap

    BalasPadam
  8. suka cendawan.. nyum2
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/10/dimana-janji-manismu.html

    BalasPadam
  9. suka cendawan.. nyum2
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/10/dimana-janji-manismu.html

    BalasPadam
  10. suka jugak makan cendawan ni.. ^_^

    BalasPadam
  11. Jom singgah blog baru saya
    http://kylifa.blogspot.com/

    oya...hehe
    baru ja makan cendawan ni tadi...
    Sedap buat sup....
    Tengah musim hujan lagi ni kan...
    Sesuai sangat...urrmmmm...

    BalasPadam
  12. anis pun suke cendawan.. cair di mulut..hihi

    BalasPadam
  13. lya...peberet kita sama...suka cendawan !!!

    BalasPadam
  14. Cendawan goring dengan daun kunyit skit..hiris bawang halia,.
    Sodap!!

    BalasPadam
  15. sedap ni Lya masak campur ayam :)

    BalasPadam
  16. Kka Lya pon suka ..Masak ngan tom yam sedapp jugak

    BalasPadam
  17. Kalau yang besar2 sikit goreng celup tepung ..Perghhh sedapp tuu

    BalasPadam
  18. Kalau yang besar2 sikit goreng celup tepung ..Perghhh sedapp tuu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign