Halaman

Jus Honeydew

Asha Lya | Oktober 21, 2014 | 22Komen | >
Assalamualaikum


Selain jus avocado, jus oren, jus carrot. Lya juga gemar minum jus honeydew@tembikai madu. Dah teringin sangat nak minum hasil buatan sendiri makanya dengan gigihnya lya beli sebijik honeydew semata-mata nak buat jus homemade




Bahannya
Buah honeydew
Susu pekat
Susu cair
Sedikit air


Mudah je sebenarnya nak membuanya. Campur semua bahan kisar hingga halus. Lagi bertambah sedap kalau di tambah pearl@bubble2 tu perhhh sedapnya. Bagi peminat jus bolehla cuba.


Wassalam

Terima Kasih

22 ulasan:

  1. fav ayu
    honeydew...
    sedap makan sejuk2

    BalasPadam
  2. honeydewwww.. nak sikitt.. hihi..

    BalasPadam
  3. adehh sedapnyer..terliur tau...

    BalasPadam
  4. sedapnye..
    klu nk sedap lg, blend dgn sedikit ais.. :)
    jemput join segmen ini http://sueakgogeous.blogspot.com/2014/10/9-awesome-blogs-of-month.html

    BalasPadam
  5. woow..nmpk menarik je...harus cube jgk ni..

    salam singgah sini =)

    BalasPadam
  6. hihihi...kita kurang minat honeydew

    BalasPadam
  7. kalau letak ice lagi sedap tu lya.. :)

    BalasPadam
  8. mmg baik untuk kesihatan.. tambah pula kalau buat sendiri..

    BalasPadam
  9. suamisaya rajin buat smooties. Biasanya dia letak banana, jelly, freshmilk, ais, serbuk coklat, mealshakes. memang sedaplah...saya suka minum je, buat tunggu mood rajin..hihi


    Mealshakes Membantu Anak Anda Yang Cerewet Makan Dan Kerap Sakit | Diari Mama

    BalasPadam
  10. siap selit tepi gelas yang tak tahan tu..ehheh

    BalasPadam
  11. my fevret ni..sedapnya..dah lama tak minum..

    BalasPadam
  12. Sedapnya.. Mkn gitu pun dh sedap kn..

    BalasPadam
  13. tak pernah buat selalunya beli coolblog je. kalau yus buat kompem tak sedap T^T

    BalasPadam
  14. wah...bole cuba buat ni...^_^

    BalasPadam
  15. Sedapnya dik Lya...musim panas macam ni memamg sedap minum jus ni...

    BalasPadam
  16. yg ptg kena ada susu cair yg mngasih lazat tu..hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign