Halaman

Day 9: Mirror

Asha Lya | Oktober 31, 2014 | 17Komen | >
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 
 
 
Bersambung cabaran hari ke 8. 
Berkaitan dengan cermin. Lya jarang sekali tangkap pic depan cermin hhaha. 
Dek kerana sahut cabaran so lya ambik la satu pic depan cermin kat opis 
siap da background cake lagi ko ada hhaha.




Jadila kan :))


Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. cantik cerminnyaaa... mirror mirror... heheh

    BalasPadam
  2. Hehehe cantik cermin tuuu ..mcm dlm citer puteri2 zaman dulu la..Wahh wah banyaknyer kek kat depan tu ..Alahai kita tak adooo la Lya hahaha

    BalasPadam
  3. pandangan saya lebih ke arah kek tu sebenarnya.. hehe.. nampak sedap.. kek betul ke replika semata-mata?

    BalasPadam
  4. cermin mirror...nampak klasik sekali!

    BalasPadam
  5. ni baru btol2 mnyahut cabaran ni..
    hihik..

    siap ada kek lg!

    BalasPadam
  6. Cantik cermin tu dik Lya...akak pum tak pernah ambil gambar depan cermin sebab malu nak tengok muka sendiri....hehe...

    BalasPadam
  7. TOMEY....
    lya pernah gak snap kat cermin.. t[ jarang sgt.. hehe

    BalasPadam
  8. Wahh.. mirror2 on the wall.. salam hujung minggu Lya.. :)

    BalasPadam
  9. mirror mirror hehe....lya maaf sbb lama dik an tak datang sini kan :)

    BalasPadam
  10. Cermin ajaib kah?? Dulu ase byk kott selfie dpn cermin..
    Dlm toilet
    Hahahahaha

    BalasPadam
  11. Sama la dgn kita.. Xreti selfie dpn cermin..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign