Halaman

Free Coupon

Asha Lya | Oktober 24, 2014 | 18Komen | >
Assalamualaikum

Salam Jumaat semua
Rezeki Jumaat dapat coupon free KFC. Bolehla save skit kalau ada rasa2 nak mengunyah KFC. 


Thank's roommate lya. 
Alhamdulillah


Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. Alhamdulillah...murah rezeki lya...kenyang la makan KFC je ni...^_^

    BalasPadam
  2. uiks IPTA/IPTS?? belaja lagi ke? hehe

    BalasPadam
  3. banyak kupon tu..rezeki kan..

    BalasPadam
  4. Perghh..perghh..dapat kupon! Err..tapi hati2 tau makan kfc. Usha2 sikit. Sebab baru2 ni kan ayam kfc dikatakan ade ul** sampah. Ana tak tau la sejauh mane kebenarannye. Cuma nasihat akak ana sorang ni la. Hehe. Salam Jumaat kak Lya. :*

    BalasPadam
  5. Salam singgah Jumaat dik Lya...Alhamdulillah lya...rezeki lagi...semoga sentiasa di murahkan lagi rezeki ya...

    BalasPadam
  6. bak meh satu! hahahaha...

    alhamdulillah ye :D

    BalasPadam
  7. Uiiiii dah lama tak makan KFC mehhh .. Hulur2 lerrr .. ~.^ muehehehe

    BalasPadam
  8. Wahh alhamdulillah .. rezeki.. :)

    BalasPadam
  9. Heee ni klu mbe ayu dpt kupon kfc mau mnjerit....
    Klau bleh hari2 lah dia nk mkn kt kfc tuuu

    BalasPadam
  10. Waaa.. Knyang tu dok mkan kepsi je..

    BalasPadam
  11. ni yg jeles ni hahaha..meh spend sha

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign