Halaman

Popia Seaweed Frozen

Asha Lya | Oktober 13, 2014 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Di sebabkan en.suami dah ketagih makan kerepek popia seaweed ni. So Lya buatla bebanyak pastu simpan di peti sejuk buat stok. Bila rasa nak makan boleh la goreng.



Popia Lya homemade
Rasanya yang sedap rangup buat kudapan. Boleh juga di makan dengan nasi. Biasa lya guna seaweed perisa spicy memang sedappp sangat.
Ada yang nak try tak hhee


Wassalam
 

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. wah lya,.macam sedap je..tak pernah akak cuba ..sharelah resepi

    BalasPadam
  2. okay, nak cuba juga sebab N suka seaweed.. boleh bagi info sikit macam mana nak lekatkan popia tu..

    BalasPadam
  3. Wahhh.. Macam sedap jeee..kak Lya post sini sikit. Hehe

    BalasPadam
  4. tak pernah rasa lagi lya..tp kala seaweed ni memang sedap kan

    BalasPadam
  5. tak pernah rasa lagi bendalah seaweed ni.. hehehe..

    BalasPadam
  6. Fiza pernah makan masa raya puasa hari tu.. untung la lya pandai buat..

    BalasPadam
  7. lya...update resepi dan cara cara pleaseee hehe :)

    BalasPadam
  8. tak pernah makan pon kak
    sedap sgt ke??
    mane ade jual ni

    BalasPadam
  9. haaa,nana pernah makan ni^^ nipisje ...ase kosongje..hihi

    BalasPadam
  10. resepi plisss.... kak lya.... :)

    BalasPadam
  11. air tangan isteri haruslah sedap kan..
    kalau saya buat sape lah nak makan.. huhu..

    BalasPadam
  12. Waaa.. Blh buat bisnes tu lya..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign