Halaman

Log Book

Asha Lya | Oktober 19, 2014 | 14Komen | >
Assalamualaikum


Aktiviti pagi ni mempacking barang-barang yang masih tertangguh.. Fuhh selesai juga akhirnya. 


Masa mengemas barang tetiba lya terjumpa log book latihan industri lya rindunya plak zaman praktikal masa study dulu.



Lya praktikal kat TM. Serba sedikit dapat juga pengalaman bekerja dengan TM.


Wassalam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. Salam singgah hujung minggu dik Lya...rindu zaman dulu2 kan dik..

    BalasPadam
  2. Kenangan yang tak blh nak lupa la nie..

    BalasPadam
  3. Bila jumpa bali teringat masa lalu kan Lya hehhee

    BalasPadam
  4. logbook saye ntah hilang ke mane ntah.. rugi betol xsmpan betol2.. huhu

    BalasPadam
  5. Bila bekemas banyak barang yg mengimbau memory. :)

    BalasPadam
  6. kalau saya tengok tesis saya tu pun, mesti automatik terimbau segala kenangan lama.. rindu nak belajar semula kan.. ^_^

    BalasPadam
  7. Kenangan indah & kenangan manis tu.. nostalgia.

    BalasPadam
  8. kat mana-mana pun, pengalaman tu penting kan. kite tak pernah lagi latihan industri..

    BalasPadam
  9. kalau berkemas tu ade je terjumpa barang barang kenangan kan

    BalasPadam
  10. Bila mengemas mmng akn trjumpa brng lama.. Rindu time tu kn..

    BalasPadam
  11. bila dah jumpa brg dulu2 trus teringat terketwa tersnyum sndiri2 haha..lucu pun ada tgk btapa naifnya sha dulu..hihih

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign