Halaman

Untuk Keselesaan Pingang

Asha Lya | Oktober 12, 2014 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Untuk kedudukan pingang yang lebih selesa perlu juga ada benda ni terutama bagi si pemandu kereta. Lya kekadang tak boleh tahan kalau tak bersandar. Macam dah tua sangat ni hhaaha pingang mudah sakit.



Stand untuk pingang
Korang ada yang guna benda ni tak???


Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. hihi.cik akak tak reti memandu...so tak pernah pakai..insyaAllah hujung tahun nak ambik lesen

    BalasPadam
  2. Tak pernah guna.driving cam biasa je ari2

    BalasPadam
  3. first time saya tengok cik asha.. hehe.. ^^

    BalasPadam
  4. wah wah wah...

    BalasPadam
  5. tak gune pon..
    tak pandai nak gune2 nie...
    sllu letak bntal leper je kalau agak2 da skit blkng

    BalasPadam
  6. Hehehe stakat ni tak penah guna ..blakang ok alhamdulillah..

    BalasPadam
  7. Paling berguna klu drive jauh2... mmg memerlukan.. :D

    BalasPadam
  8. Lagi2 orang mengandung, mmg perlu benda ni kan utk drive. Sakit pinggang duduk kat kerusi kereta yang kurang empuk.

    BalasPadam
  9. Atasi lenguh pinggang dgn alat ni ye..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign