Halaman

Ronda-Ronda Hujung Minggu

Asha Lya | Oktober 11, 2014 | 20Komen | >
Selamat berhujung minggu semua. Dua hari ni Lya bermalam kat umah akak Lya. Diorang minta tolong jagakan anak-anaknya. Sebab diorang ada urusan pi KL selama 2 hari. So jadi surirumah la jaga anak-anak hihi takpela budak-budak ni pun suda besar.
Sorang darjah satu and sorang lagi darjah 4.
Sementara ada masa rehat hujung minggu ni Lya ronda-ronda blogwalking. Kalau ada komen Lya mknanya Lya dah smpai sana la tu hihi.
Wassalam

Terima Kasih

20 ulasan:

  1. enjoy your day, dear!
    arini saya keja, jadi masa untuk blogwalking. ehheehhe :D

    BalasPadam
  2. praktis untuk jadi mak..hehe..ada juga teman kan

    BalasPadam
  3. jangan lupa rumah sally...

    *lambai lambai :P

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum dan singgah sabtu dik Lya...selamat berhujung minggu...ingatkan tadi Lya nak ronda2 bandar KK tadi rupanya nak ronda2 blog...hehe...

    BalasPadam
  5. Selamat berhujung minggu kak Lya. ^^

    BalasPadam
  6. saat lepak2 di hujung minggu inilah yg dinanti-nantikan semua orang kan cik lya.. termasuklah saya.. selamat menjadi nanny.. hehe.. :)

    BalasPadam
  7. bestnya jaga budak2 hehe...selamat berhujung minggu lya...

    BalasPadam
  8. menabung proton kat sini hehe :P

    BalasPadam
  9. amboi baru je akak nak ronda2...
    rupanya kat blog je..hahaha

    BalasPadam
  10. best juga tu jaga budak-budak, menabung proton & sime darby :)

    BalasPadam
  11. Aanggap je ni macam kursus rumah tangga ye..hehehe

    BalasPadam
  12. Hehehe belajar dulu Lya sementara ada anak sendiri nanti

    BalasPadam
  13. Dah Isnin dah... Salam Isnin Lya.. :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign