Halaman

Day7 : Lunch

Asha Lya | Oktober 25, 2014 | 11Komen | >
Assalamualaikum



Cabaran ke 7. Lya lunch tadi rojak. Ahaa salah satu makanan kegemaran lya .Setiap kali teringin nak makan rojak pasti lya makan kat restoran happy (nama restoran tu). Kalau tak silap kat bandar Kota Kinabalu ni ada 2 cawangan restoran ni.



Rojak jawa
Rm4 ja murah dan banyak sangat, memang berbaloi. Kuahnya pun sedappp. Lya kasi 5***.
Kenyang alhamdulillah.


Wassalam

Terima Kasih

11 ulasan:

  1. Aikk makn rojak jeeee..
    Taoi nampak sedap je tuuuu
    Aishhhhnfav kalau kuh rojak ni pekat

    BalasPadam
  2. Nampak sedaplah. Tak pernah rasa lagi. :)

    BalasPadam
  3. Salam singgah petang dik Lya...sedapnya Lya...InsyAllah ada masa ke KK akak cari restoran ni....nama restoran pun Happy jadi kita makan pun happy ni...hehe

    BalasPadam
  4. Asslmkm lya..
    Alamak, kita kurang minat sikit dengan rojak.. Hihi

    BalasPadam
  5. rindu kat rojak . dah lama x makan ...

    BalasPadam
  6. amboi..makan ja dia post..terliur sha ni aaah hahaha

    BalasPadam
  7. Fuhhh lama tul tak layan rojak terliur la pulak tgk Lya punya

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign