Halaman

Day 4: Fovourite Colour

Asha Lya | Oktober 07, 2014 | 21Komen | >
Assalamualaikum
 
 
 
Kembali lagi di blog. Cuti beberapa hari
nie macam tak berapa sangat terasa. Macam nak cuti lelama ja.
Ok la cabaran seterusnya masih diteruskan, gigih taw nak
menghabiskan. Sementara masih berpeluang nie, bila dah
pindah nanti rasanya masa untuk nak akitf berblog
mungkin akan berkurangan. Apa pun kita tengok nanti hheee...



Google


Bab warna kegemaran ni Lya tak ada la memilih sangat.
Yang penting Lya  warna-warna tu ceria dan tak suram.
Korang plak suka warna apa???


Wassalam


Terima Kasih

21 ulasan:

  1. anne suka pink tapi kaler lain pun anne suka jugak.. hehehe..


    menabung ice age untuk lya.. :)

    BalasPadam
  2. Wow.. Cabaran apa ni?!! Cam best je.

    Ty suka warna purple .

    BalasPadam
  3. ABM tag awak tau!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

    BalasPadam
  4. suka warna merah dan purple.

    BalasPadam
  5. Salam singgah sini dik Lya...pink di hati.....hehe

    BalasPadam
  6. Dulu ana peminat tegar waner hijau. Skrg tak dah. Minat semua warna. Asalkan cantik & padan dgn diri ana. Hehe

    BalasPadam
  7. Erin suka warna pink dan purple.. :)

    BalasPadam
  8. Selamat Hari Raya Korban Lya..All the best

    BalasPadam
  9. Saya suka purple gelap.. deep purple.. :)

    BalasPadam
  10. saya suka purple lembut...^_^

    BalasPadam
  11. saya suka warna-warni.. ehehhehe..

    BalasPadam
  12. pink,purple and royal blue..hehehe

    BalasPadam
  13. purple dengan pink lepastu sekarang dah jatuh chenta dengan turqoise hikhik :P

    BalasPadam
  14. Mknanya lya x setia pd 1 wrna la ye.. Hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign