Halaman

Ole-Ole Dari Kakak

Asha Lya | Oktober 14, 2014 | 15Komen | >
Assalamualaikum


Tadi my nephew bagi ole-ole mamanya (akak Lya) belikan dari kl, ahad malam diorang sampai dari kl.




Sehelai shawl dan bun. Alhamdulillah ada juga baw2 kl gitu hikhikhik. Dah setahun Lya tak menjejakkan kaki ke sana. Last pi sana jun 13 tahun lepas. 
Entah bila la dapat jenjalan ke sana lagi. 


Wassalam


Terima Kasih

15 ulasan:

  1. cantik shawl.. warna biru.. ;)

    BalasPadam
  2. Cik akak sama tak pernah pergi lagi hihi..
    Shawl du cantik..tetap biru juga dibeli kan dik lya..hihi

    BalasPadam
  3. Salam singgah dik Lya...cantik shawl tu...bestkan dan gembira jer hati bila dapat ole2 ni...hehe...Akak lagilah tak pena pergi kl tu...

    BalasPadam
  4. nanti jalan2 la KL dengan encik abg akak lya..hihi.. cantik shawl akak.. nanti pakai pastu selfie ye.. mesti cantik.. :)

    BalasPadam
  5. inshaAllah..sampailah tu nanti..

    BalasPadam
  6. saya suka kaler tu, selain browm & purple.. dua tiga kali saya baca perenggan bawah cik lya ni. ingatkan dah 13 tahun tak jejak KL, rupanya 13 Jun, tahun lepas ye??

    ke betul 13 tahun lepas? ahakss..

    BalasPadam
  7. seronoknya dapat hadiah dari orang..tak kira la berapa harganya yang penting nilainya besar pada kita yang menerima..kan??

    BalasPadam
  8. Nanti kalau kak Lya turun kL, helo2 la ana nih. Hehehe. Kita rayau masjid india. Keh3.

    BalasPadam
  9. untunglah dapat ole2 .. heee

    BalasPadam
  10. kalau dah Lya, sure kena warna biru kan... :D

    BalasPadam
  11. jom g kl lya...ikut dik an naik flight esok hehe...cantik warna shawl tu :)

    BalasPadam
  12. Allhamdulillah.. Rezeki.. :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign