Halaman

Di Awang-Awangan

Asha Lya | Oktober 08, 2014 | 18Komen | >
Assalamualaikum
 
 
Terasa diriku seolah di awang-awangan.
Jasad di sini tapi fikiran jauh melayang.
 Macam nak bagi cepat je masa hujung bulan. Nak cepat balik
 tinggal bersama suami di sana Sandakan.
Tak dapat nak bayangkan keadaan rumah di sana bila
Lya dah balik ke Kota Kinabalu. Serba tak terurus, nak tunggu 3 minggu ni
macam 3 tahun lamanya ermmm..


Nak ronda-ronda blogwalking pun dah terhad.
Internet tak berapa nak ok.Lagi la mood tambah ke laut.
Banyak yang Lya nak cerita sebenarnya, pengalaman baraya di Tawau.
Jalan-jalan ke Kundasang dan banyak lagi.
Tunggula emosi stabil.


 
Jasad ku disini tapi roh berjalan-jalan


Sabarla wahai hati. 
 

Wassalam

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. uihhh roh meronda2...
    tak pe kak lya
    nnt ade mase leh ronde2 ye

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Apa yang difikirkan tu, Lya...
    K nrl pun tengah mood kelaut ni... ;D

    BalasPadam
  4. sabar ye...kalau di fikir2 memang tak tahan.kalau tak fikir saNAGT CEPAT JE MASA BERLALU..OK..SENYUM..:)

    BalasPadam
  5. sabar ye..tak lama je lagi tu..

    BalasPadam
  6. Alolo..siannye mood dah ke laut. Sabar ye kak Lya. ^_^

    BalasPadam
  7. same la kak lya.. mood anis pon ke laut dah nie..huhu... sabar ye kak lya.. :)

    BalasPadam
  8. Kesian kat dik Lya...banyakkan bersabar dan semoga segalanya di permudahkan olehNya....

    BalasPadam
  9. Semoga terasa tabah mengharungi liku-liku kehidupan demi insan2 yang tersayang ... Jangan putus berdoa agar diberi ketenangan ... Insyaallah, semua nyer akan dipermudahkan ..

    BalasPadam
  10. berjalan ke manalah roh lya tu ye...hehehe

    BalasPadam
  11. takpe lya...kejap je lagi nnti fikiran lya dah okey hehe :)

    BalasPadam
  12. rindu tak terkata la nie.. sabar yer..

    BalasPadam
  13. Tu buat apa tuuu ..khusyuk nampak ..

    BalasPadam
  14. Selalunya bgitu la lya. Hti di tmpt lain. Prsn pun kelain..

    BalasPadam
  15. Dapatkan aplikasi android untuk blog anda di http://goo.gl/g1WtSi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign