Halaman

Jeruk Jambu Asam Boi

Asha Lya | Oktober 26, 2014 | 15Komen | >
Assalamualaikum


Ubah resepi skit dari buah mangga ke buah jambu. Kalau mangga mashammm. Kekadang lya tak boleh tahan melainkan mangga yang manis hikhik. Jambu air pun ok gak sedap.




Lya cuma letak asam boi biji, serbuk asam boi dengan sedikit garam. Kalau nak lagi sedap boleh tambah cili (tapi lya tak letak sbb tak tahan pedas).
Kalau guna jambu batu pun ok gak kan.


Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. sedapnya kalau dapat pekena jeruk malam2 cenggini.. mana nak cari nih..

    BalasPadam
  2. pergh...bukan mangga ni, jmbu pla..hahaha..

    BalasPadam
  3. Boleh aje ubah resepi ikut selesa tekak dan perut :)

    BalasPadam
  4. sedap nie kak.. idea yg bgus..hihi

    BalasPadam
  5. Makan ni mmg tak sedar.. tau2 je bnyk yg dah di makan.. :D

    BalasPadam
  6. Pos sini sikit...chot buat guna jambu vatu.. Belasah je la...

    BalasPadam
  7. semua dok bt jeruk asam boi ni tp uji blm cb lg..

    BalasPadam
  8. Kt rumsh ni ade asam serbuk je..
    Nnt nk ubah2 sikit jugak lah...

    BalasPadam
  9. Akak pun buat resepi asam boi ni...nak try guna jambu batu pula...hehe...

    BalasPadam
  10. Kdng kita kna olah2 resepi kn.. Hihi
    Try & error katanya..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign