Halaman

Tepung Magik Dan Mashed Potato

Asha Lya | Oktober 09, 2014 | 16Komen | >
Assalamualaikum
 
 
 
Teringin nak mencuba mashed potato ni nampak 
macam sedap ala-ala KFC gitu.
So gagahkan diri membeli  dan mencuba.
Begitu juga dengan tepung magik.
Nak tengok macam mana ke magikkannya hheee.
 
 
 
 Beli 2 pek ni RM20 


So far so good memang sedap.
Lepas ni nak refill lagi membeli buat stok :)



Wassalam

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. Salam singgah pagi dik Lya...kat mana ada jual ni dik Lya....macam nak juga ni akak....hehe

    BalasPadam
  2. tepung magik ni utk apa lya? post la gambar nak tengok yang dah siap lya buat.. hehehe

    BalasPadam
  3. bila dah ada nie kat rumah,senang sikit ,bila-bila masa boleh buat

    BalasPadam
  4. wow tepung magik tu leh bertukar jadi kek 3 tingkat tak lya?huhu

    BalasPadam
  5. wahhh yg mashed potato macam sedap je lya wuwuwu...

    BalasPadam
  6. beli kat mana.. tak pernah jupe pun lya..

    BalasPadam
  7. wahhh skrg snng je kan??
    tp ase sedap ni lagi dr yg kt kfc

    BalasPadam
  8. Sekarang ni macam2 ada kan lya

    BalasPadam
  9. Beli jer mana yang kita suka hehehe

    BalasPadam
  10. Tepung magik yng sememangnya magik. Hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign