Halaman

Disket - Ada Lagi Rupanya

Asha Lya | Disember 20, 2013 | 19Komen | >
Assalamualaikum

Mood : Terkejut

Tadi technician bagi sekeping disket
kat dalam tu ada rekod bacaan entah apa entah..
Projek diorang kena suru print..adehh macam mana 
maw buka nie disket kalau komputer nie semua suda moden
 
ada lagi rupanya benda nie :)

Paksala tukar cpu yang lama sib baik ada..
Bolehla guna.
Seingat kita la kan last jumpa benda nie tahun 2003
ihihihi..adehhh punyala lama.
Tak apala tiada juga yang baru kalau tiada yang lama kan

Wassalam


Terima Kasih

19 ulasan:

  1. wahh ada jual lagi ?? teringat pula zaman sekolah dulu ... masuk 1 gambar dah penuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe itu la setelah sekian lama baru nampak tadi

      Padam
  2. hahaha..yelah, rasa macam dah lama sangat tak nampak benda ni, tesis akak dulu pakai nilah..jenuh jugak sampai berkotak-kotak membelinya

    BalasPadam
    Balasan
    1. btl tu sis..kita pakai benda nie pun masa sekolah rendah dulu

      Padam
  3. aaaa..teringat zaman2 'u' dulu
    pakai disket
    thumdrive dulu2 mahal giler!

    BalasPadam
  4. hehe. ada lagi kan asha :)
    PG singgah topup 3 serentak kat sini :)

    BalasPadam
  5. dah lama tak jumpa benda alah ni.. last masa sekolah menengah dulu.. hehehe

    BalasPadam
  6. Salam..
    Anda merupakan salah seorang peserta segmen i will follow you by syira lokman :)
    jgn lupa follow blog peserta lain ye . :)
    please like my new page https://www.facebook.com/syiralokman5?ref=ts&fref=ts
    page lama iaitu "pabila 2 blogger bergabung" akan didelete atas sbb tertentu :)
    Nama pemenang akan diumumkan pada hari selasa minggu hadapan :)
    Terima kasih !

    BalasPadam
  7. dulu-dulu guna disket....akak ada simpan lagi....lagipun kat opis akak pakai lagi disket nie.....

    BalasPadam
  8. aik lama tak tengok disket..wahaha dulu igt lagi...siap beli byk2 yg colorful..adeiii:P

    BalasPadam
  9. zaman uni, 1st sem masih guna disket lagi..pendrive masa tu mahal..paling2 pon 128Mb..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum..

    Tahniah...Anda adalah pemenang MINI GIVE AWAY by T-SHIRT MUDAH TERENGGANU PART 5

    http://www.tshirtmudahterengganu.com/2013/12/pemenang-mini-give-away-by-t-shirt.html

    BalasPadam
  11. hehe.. dah bpe lame tak ngk disket nie...

    BalasPadam
  12. Ada lg yg guna disket rupanya.... hehehe..

    BalasPadam
  13. dah lama akak tak jumpa disket ni.. ada lagi rupanya dia..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign