Halaman

Imbas Kembali

Asha Lya | Disember 13, 2013 | 14Komen | >
Assalamualaikum

Alhamdullilah bertemu lagi di Hari Jumaat yang
yang penuh barakah hari yang ditunggu setiap minggu...
Bagi kalander Islam kita dah berada ditahun baru awal Muharram

Tapi kalander masihi 2013 kita hanya ada beberapa minggu
lagi akan melabuhkan tirainya.
Cuba kita imbas kembali apa yang
sudah kita lakukan sepanjang tahun nie..

kredit google

Bagi Lya tahun ni tahun rezki Lya..
Alhamdullilah semua ini rezki dari Allah S.W.T
Tak kurang juga dengan dugaan.semuanya
kita dapat tempuhi dengan sabar.

Lumrah kehidupan kan
Kekadang kita di bawah kekadang kita di atas.
Jadi sama-sama la kita muhasabahkan diri kita..

Wassalam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. salam jumaat.. sama-sama kita bermuhasabah diri di atas apa yang kita lakukan sepanjang tahun 2013.. menabung ppz.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya sis terlalu byk catatan sejarah sepanjang thn 2013 nie..tq sis

      Padam
  2. alhamdulillah...moga tahun baru Allah bukakan lagi dan perluaskan lagi rezeki kita...banyak kenangan pada tahun 2013 pada akak lya....menabung disini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah mudahan amin..bgitula hendaknya

      Padam
  3. salam jumaat ,.. banyak azam utk tahun 2013 ni belom tercapai. InsyaAllah carry forward utk tahun depan

    BalasPadam
  4. erm.. kejap je kan dah nak masuk tahun baru.. nti boleh la review kenangan sepanjang tahun 2013.. :)

    BalasPadam
  5. salam perkenalan sis lya..
    salam jumaat jugak..
    setapak dua langkah lagi kita akan meninggalkan 2013 yang penuh dengan moment suka duka bagi setiap orang..bermula 2014,bertambahlah angka pada usia sesorang hehe..

    BalasPadam
  6. salam jumaat...semoga 2014 nnt akan jadi tahun yg lebih baik utk kita semua :)

    BalasPadam
  7. Salam Jumaat.. semoga Asha terus berjaya.. aamiin.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign