Halaman

Kalau Dah Namanya S-----n

Asha Lya | Disember 27, 2013 | 13Komen | >
Assalmualaikum
Salam Jumaat..Alhamdulillah bertemu lagi
sekali d pagi Jumaat yang terindah nie..
Sekadar perkongsian 

sumber facebook


Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. jauhkan kita semua dari syaitan laknatullah..

    Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nauzubillah..syaitan nie tak pernah penat nak menghasut umat manusia

      Padam
  2. semuga Allah jauhkan kita dari sifat2 camtu...

    BalasPadam
  3. semua sifat tu ada dalam diri kita..cuma kena jauhkan..juahkan..moga kita terpelihara..syoh2..s----n

    BalasPadam
  4. janganlah kita tergolong dalam golongan yang terpedaya dengan tipu helah syaitan ni

    BalasPadam
  5. semoga dijauhkan dari sifat2 macam tu..
    salam jumaat! anne singgah isi tabung kat sini.. hehe..

    BalasPadam
  6. nice sharing yunk..salam jumaat :)

    BalasPadam
  7. semoga kita kuat menghadapi dugaan dari syaitan laknatullah

    BalasPadam
  8. semoga kita tidak terperangkap dalam perangkap syaitan ini...

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  9. salam jumaat adik.. semoga kita semua tak tergolong dalam 10 golongan ini.. menabung inti..

    BalasPadam
  10. Semoga sentiasa dilindungi dari kejahatan bisikan syaitan laknatullah.. aamiin..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign