Halaman

Semasa Kecil Dulu

Asha Lya | Disember 13, 2013 | 31Komen | >
Assalmualaikum

kredit google 

Sewaktu masa kecil dulu
kita pernah ada cita-cita nak jadi pramugari taw aha....
Jangan tak percaya plak..
Tapi tak ada maknanya semua pakej
tak ada pun kat kita ihihi..

Angan-angan budak-budak kan memangla
Tak fikir lain hanya fikir keseronokan jer..
Bila nampak pramugari excited nie hahaha sot
Nak jadi macam tu..

Tapi tue semua hanya angan-angan semasa kecilku.
Bila dah besar tak ada dah perasaan nak jadi macam tu.
 Alhamdullilah besyukur dengan apa yang ada sekarang...

Wassalam




Terima Kasih

31 ulasan:

  1. Huhuhuhu.... rezeki kita dah ditntukan oleh Allah,berusaha kearahnya... Abk pun macm tu dulu,nak jdi lain...tapi nak buat macam mne takdirnya jadi cikgu,.huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe lain yang kita impikan lain yang kita dapat kan,,nie semua ketenuan.terima dgn redha

      Padam
  2. sama la kita.. nk jadi pramugari tp lari bidang

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita lagi la lari bidang kearah teknikal hehe

      Padam
  3. tahu xpe..konon pramugari cntk2 kan? kiki..ble dh bsr bru thu pramugari tu ape..ahaks

    BalasPadam
    Balasan
    1. taw x apa..bila dah tahu tak pandang pun haha

      Padam
  4. Hihii.. cita2 zaman kanak2 mmg seronok bila diingat balik.. bersyukurlah dgn apa yg dikurniakanNya kan.. alhamdulillah.
    Taylor's sini.. Salam jumaat Asha.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah kan paling seronokla zaman kanak2 la..

      Padam
  5. HIhihi...kita dulu cita-cita nak jadi polis tapi pendek la pulak.

    tgk member jadi polis pun dah rasa bangga

    BalasPadam
    Balasan
    1. pendek pun masih boleh jadi polis la hehe...

      Padam
  6. Kak ina dulu berangan nak jadi ustazah aje...he he he...ustazah rock yek...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ustazah utk anak2 kak ina ler kan hehe

      Padam
  7. hehehehhe..tapi sayang jadi pramugari tak boleh berhijab kan?

    BalasPadam
  8. biaselah kak masa kecik2 dulu ..dah besar tak sangka apa yang kita ada sekarng .bersyukur

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah btl tu besyukur dgn apa yg ada skrg nie

      Padam
  9. eh!!akak dlu siap main2 jadi pramugari tau..hahahaha...tapi dah besar nie,takde dah....badan pun dah mcm drum...cane nak jadi pramugari..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha kelas sis taw..jgn plak ckp mcm tu tak baik taw sis hehe..

      Padam
  10. biasa lah tu, cita-cita masa kecik kan. Dulu kecik-kecik kita nak jadi cikgu sebab suka tanda right dan lukis bintang pastu sain . ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah la lieya macam2 ja klau zaman kecik2

      Padam
  11. pramugari malaysia tak boleh pakai tudung.. akak pernah bercita-cita nak jadi polis atau peguam.. dua-dua tak tercapai.. hehe.. menabung maple..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah la sis tak apala sis bukan rezki kita kat cna kan :)

      Padam
  12. Air hostress are sexy, no matter in which country xD
    Good things you aren't in the field :P

    BalasPadam
  13. he2.. pernah jugak berangan nak jadi pramugari.. dulu laa.. heee

    BalasPadam
  14. ehehe..biasalah tew time2 budak2 dear..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah rindu nak jadi budak2 balik :)

      Padam
  15. hehe.. pernah jugak fiza pun nk jd pramugari.. tp masa tu dah besar.. sbb ngk cite jepun nye pasal.. tp biase la kan.. tak kan la nk jd pramugari..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign