Halaman

Kerongsang Kain Felt

Asha Lya | Disember 09, 2013 | 23Komen | >
Assalamualaikum

Salam pagi isnin..harap tak ada
yang moody pepagi nie ya...

Ini semalam punya cerita.
Rajin nak buat kerongsang kain felt.
Sebenarnya kita buat utk kita pakai saja, 
tak sangka ada yang nak beli.
Kawan seumah kita tolong jual kat officenya.
Jual sikit-sikit saja.
 
Nie semalam kita buat, ada macam-macam bentuk
bunga kita buat.Yang nie sempat buat semalam.
 
Nie yang dah siap packing
Kita jual murah-murah saja RM1.00 1pc.
 
Amacam ok juga tak..ahaaa

Wassalam

Terima Kasih

23 ulasan:

  1. comel2 semua kerongsang yg asha buat, :)

    BalasPadam
  2. comelnya kerongsang.. murah jual rm1.. boleh buat hadiah untuk GA juga ni.. menabung libresse.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah..hehe tak apala sis untung sikit je yang lebih kira sedekah :)

      Padam
  3. murah tu dear :) hehe..
    rajinnya buat sendiri ye.
    klik nuffnang sini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah hehe..kita suka buat sendiri boleh ikut citarasa sendiri kan :)

      Padam
  4. RM1 won't give you much profit xD But it is okay if you are selling it for fun. Nice handcraft though :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada juga untung sikit..jual nie pun untuk saja2..bukan utk bisness berterusan :)

      Padam
  5. sweetnya ;) pandai asha buat :)
    mak PG pun tengah buat benda yang sama tau. jual dekat kengkawan je. hehe
    PG dtg topup sini sama :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe boleh la sikit2 ja..blh buat tambah duit poket :)

      Padam
  6. murah tu.. kalau kat kedai mau 3 sepluh ringgit..

    BalasPadam
  7. rajin dan kreatif..suka kerongsang2 tu..

    BalasPadam
  8. waa, dari nak buat koleksi sendiri, terus ada yang nak membeli.. :)
    pendapatan smpingan tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm tu la kisahnya mimie..rezki kot ehe

      Padam
  9. wahh.. tahniah, boleh buat bisnes tu..
    menabung churp2 3x sini.. yg lain x kluar lg.. :D

    BalasPadam
  10. Cecomelnya..sya mau sya mau.hehe

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign