Halaman

Walimatul Urus

Asha Lya | Disember 20, 2013 | 9Komen | >
Assalamualaikum

Tajuk wat suspen ja kan.
Bukan walimatul urus kita..
Inshaallah kita tak lama lagi amin...hehe

Sekarang nie Lya kat area Keningau..
ada tak bloger keningau hihi..
rasanya tak da lagi kenal kot :D

Lya pergi majlis kawin saudara Mr.F
Nie pun entri publish.Tak sempat nak bw kawan
kawan bloger.Nanti balik kita bw & cerita ekk..

Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Selamat menghadiri majlis Perkahwinan Lya....skrg ni memang musim orang buat kenduri kahwin...Diana ari ni dan esok ada jemputan kahwin...

    BalasPadam
  2. musim cuti nie mmg banyak kenduri kawen... nnt update la yer..

    BalasPadam
  3. akak baru balik dari ekningau hari tu Lia, psatu pergi ke simpang mengayau, blom sempat buat entry lagi..cantiknyaa...macam nak datang lagi je

    BalasPadam
  4. Suspen je kak ina baca tajuk...ingatkan awak punya tadi :)

    BalasPadam
  5. Salam ukhwah.. semoga selalu ceria.. :)

    BalasPadam
  6. oohhh..ingatkan dia yang nak kwin hehhee..ok..kita tunggu story nya :)

    btw dear..sy isi 2 tabung nuff :)

    BalasPadam
  7. banyak dapat jemputan ke kenduri kahwin..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign