Halaman

TEKA BILANGAN KUIH PUTRI AYU

Asha Lya | Disember 05, 2013 | 16Komen | >
Assalmualaikum

Jom main teka-teka kat blog kak ina
sesaja nak wat entri.Tak wajib pun hehe.
Sapa yang belum join boleh
Last date hari ahad.
masih sempat lagi.klik banner.
http://zalinzalina.blogspot.com/2013/12/teka-bilangan-kuih-putri-ayu.html
Teka berapa banyak kuih putri ayuuuu..
Jawapan dah bagi kat kak ina.
Entah betul ka idak hihihi.
 Selamat mencuba.

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. Ini kalau dapat kat akak, tak dan nak kira ni, ngap terus je, hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe sedap sangat cantik plak tu kuih ;D

      Padam
  2. alamak..tak terkira ni..hehehe..

    BalasPadam
  3. Hehe.. Senang je nak kira ni. 5 biji kuih putri ayu didarab dengan 5 biji kuih putri ayu, jawabannya ada 25 biji kuih putri ayu.

    Eh, macam jawab soalan Matematik pulak, bahagian penyelesaian masalah. Hahaha

    BalasPadam
  4. banyak... mata nak mengira..tapi rasa lapar plak hehehehehe

    BalasPadam
  5. malas nak teka...sebab tgh bayang kuih tu sedap! hahaha...

    BalasPadam
  6. hehe. akak datang segera isi tabung asha :)

    BalasPadam
  7. tanak kira, nak makan je.. hehehe

    BalasPadam
  8. semoga berjaya.. sedap kuih tu.. enabung hotlink.. :D

    BalasPadam
  9. Kuih feveret ni..klu dpt teka dpt semua kuih x..hehe

    BalasPadam
  10. Kuih feveret tu.. menabung inti.. :)

    BalasPadam
  11. sedapnya kuih tu.. lama dah tak makan.. :)
    selamat mengira.. ;)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign