Halaman

Kisahnya C alang

Asha Lya | Disember 19, 2013 | 20Komen | >
Assalamuaikum

Sedar tak sedar dah besar pun c alang
dekat 5 bulan lebih...nakalnya tak boleh nak kata la
memang super duper nakal..

Kita sibuk nak menjahit
dia pun sibuk juga nak menjahit
Pengacau no.1..tapi bila dah tak ada diorang
sunyi rasanya..tak ada teman gaduh hihihi

 c alang balang la sapa lagi hihihi

Yang pelik c alang nie suka sangat menghisap

yang nie dia pi hisap baju kita

macam seolah olah menyusu ibunya..padahal dah besar panjang
Hujung bulan nie kawan seumah nak bawa balik
ke kampungnya dah...sunyila rumah kami tanpa kucing.


Terima Kasih

20 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehe nie spesis kucing kampung..tpi nakal nauzubillah :)

      Padam
  2. memang seronok kalau ada kucing ni..kadang2 bila stress, main ngan dia, hilang jap masalah tu..

    *isi duit tabung sekali.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah mimie..kekadang terhibur hati tgk gelagatnya

      Padam
  3. yunk..mesti kau bagi nama alang sebab dia berbelang kan..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah tepat sekali tpi kita pgl alang balang hehe

      Padam
  4. tak kuat mencakar ka alang nu dear?

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh eh..typo haha bukan nu tapi ni..hee

      Padam
    2. haha ada2 ja c itah..ndakla kucing nie manja tak pandai menggigit..bikin gerigitan adala :)

      Padam
  5. comelnya kucing nie ^_^ nak pinjam boleh ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh..nak ambik lagi la boleh hihi

      Padam
  6. licha x minat sgt kucing. huhu. sbb tapak tangan jenis berpeluh nnti bulu dia lekat

    BalasPadam
  7. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. gerammnyeeeee.. cumeyynyee alangg!!

    BalasPadam
  8. comel....buat baik pada sesama makhluk Allah memang dituntut

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign